Frågor

Har fått några frågor på senaste tiden som jag tänkte svara på nu.

jessica om We like to sleep all day and party all night, this is how we like to live our life!: hej undra en sak du va typ brun hårig förut eller mörkbrun typ hur fick du de till blond/ljushårig skulle du kunna förklara det :)?

- Man måste gå till en frisör, om du inte vill få håret typ orange eller förstöra det. Jag gick till frisören och hon blekte håret lite och gjorde ljusa slingor. Efter det var det lätt att fortsätta slinga det mer och mer själv hemma, sen på sommaren när jag var i Montenegro solblektes det mycket. Sen var det bara att fortsätta ljusa upp det med slingor och färga utväxten. Väldigt jobbigt med utväxten dock..

Sannie  ([email protected]) om I lick the gun when I'm done cause I know that revenge is sweet, so sweet!: Om du hade superkrafter, vilken hade du helst velat ha?

- Lätt kunna flyga, tänk vad underbart! Sjukt lätt o ta sig fram fort och så också haha.

Lisa  ([email protected]) om - Läsarfråga/mitt hår: vad heter din hår färg när du färgade det ljust brunt :)

- Den hette väl inget speciellt, eller jag har ingen aning vad min frisör använde för hårfärg. Hon gjorde slingor i tre olika färger tror jag, lite ljusbrunt, lite nougat/sand/honungs färgat och typ lite blonda. När jag hade ljusbrunt med blonda slingor i somras hade jag nog hundra olika färger i håret haha.

Anonym  ([email protected]) om - 22/12: Hej säljer du din nitklänning? :D

- Hm, ja visst det kan jag väl göra hahah. Bara och maila mig, [email protected] :)

Anonym om Sun is up: kan du inte lägga upp det du shoppat på senaste tid? :)

- Jag orkar inte haha, lägger upp lite då och då vissa saker. Ibland gör jag och ibland inte helt enkelt!

adelina :) om Update!: jag ÄLSKAR din blogg, kan du inte lägga upp lite outfits bilder , du har så sjukt fina kläder!:)

-
Jag kommer nog aldrig börja med "dagens outfit" regelbundet, är för lat för det haha. Kan säkert komma någon gång ibland, när jag varit på fest eller känner mig lite extra snygg eller liknanade. Kul att du gillar min blogg haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0