Sun is up

Godmorgon! Skönt o vakna av att solen skiner in genom fönstret, när solen är uppe blir jag på bra humör :) Ska snart upp ur sängen o äta något, sen ska jag fixa mig lite och sen ska jag och Merdin åka till Vingåker, så de blir en liten roadtrip! :) Han ska kolla på lite grejer till studenten och jag kanske också hittar något snyggt.. Är ute efter ett par snygga jeans och det kanske finns där, eller ett par nya converse kanske. Man vet aldrig hur det slutar när det gäller mig och shopping haha! Egentligen har jag förbjudit mig själv o shoppa mer den här månaden.. Hm..

Men vi hörs väl senare idag, ha en bra dag! Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp det du shoppat på senaste tid? :)

2011-02-06 @ 17:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0