We like to sleep all day and party all night, this is how we like to live our life!



Hello :) Har inte skrivit på ett tag men har haft fullt upp. Kom hem från Sthlm och kryssningen igår, hade riktigt trevligt faktiskt, i torsdags åkte vi till Sthlm rätt tidigt och det blev lite shopping och god mat innan vi åkte till kryssningen, Birka paradise. Där började vi festa rätt tidigt, typ kl 7 eller något haha sen fortsatte det hela natten! Kvällen bestod av massa goda drinkar, dans, spelande på maskinerna, en god tre rätters middag och party helt enkelt haha. Dagen efter var vi och badade och solade, det var jätteskönt, jag fick lite färg faktiskt! Åt även en jättegod buffé. Så jag har haft det riktigt kul faktiskt, med Merdin, min familj + några vänner till familjen.

Tog tyvärr inte mycket bilder alls också från kryssningen, glömmer alltid bort när jag har riktigt kul hahah..

Igår kom jag hem typ vid 6-7 tror jag det var? Åkte hem till Elina runt 9-10 där några av tjejerna var, såg lite på film osv, lite myskväll bara. Åkte hem redan runt 12 och idag har jag bara legat i sängen, är jätteseg..

Funderar på om jag ska festa ikväll eller inte, haha några försöker få med mig på konsert i Borgen ikväll men jag är inte sugen alls faktiskt.. Så får se hur det blir med det. Om jag känner mig själv rätt blir det nog party någonstans ikväll iallafall haha..


Kommentarer
Postat av: jessica

hej undra en sak du va typ brun hårig förut eller mörkbrun typ hur fick du de till blond/ljushårig skulle du kunna förklara det :)?

2011-02-27 @ 00:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0