- Läsarfråga/mitt hår

emma om - Läsarfrågor:
hej, ville bara fråga, brukar du färga håret ofta?
och hur fick du en sån fin färg? :)
och kan du lägga in lite mer bilder, det blir lite roligare och läsa då! annars tycker jag att din blogg är sjuuukt bra! kram emma.
- Nja, inte så ofta längre men förut höll jag på väldigt mycket fram och tillbaks mellan ljust och mörkt. Men nu har jag en ljusbrun färg som jag känner mig ganska nöjd med, lite jobbigt med utväxten bara, jag har mörkbrunt hår egentligen. Sist jag färgade håret var när Merdin färgade min utväxt här hemma i en ljusbrun/guldig färg, och gången innan det så gjorde jag slingor hos frisören, det var då jag fick den här färgen. Min frisör la i 3 st olika färger, nougatfärgat/sandfärgat/honungsfärgat, en brun som skiftade lite i rött och en ganska ljus nästan blond nyans. Hon gjorde jättetunna slingor över hela håret. Jag blev jättenöjd då, det blev mycket ljusare än vad jag förväntat mig men jag tyckte att det blev jättesnyggt. Jag har haft svart hår, blont hår, oranget hår, gult hår, mörkbrunt hår, ljusbrunt hår, haha ja, det mesta! Men jag är väldigt nöjd med min färg nu, men ska dock färga lite ljusare snart för att få bort utväxten. Men till hösten är jag sugen på att bli riktigt mörkhårig igen!

Här är lite bilder på olika hårfärger:
Varning för fula och gamla bilder!

Mörkmörkbrunt/svart, hade även löshår här. För ca 2-3 år sen.




Typ brunrött, ca 2 år sen.



Hatar denhär färgen på mitt hår, bara fult brunt liksom, utan några skiftningar eller nyanser i andra färger. Ca 1 & 1 halvt år sen. 



Lite ljusare brunt, typ ljusbrunt, ganska fin färg tycker jag faktiskt! Förra sommaren.


 
Den här färgen älskar jag, för nåt halvår sen.





Sen nu vet ni ju ungefär hur min hårfärg ser ut, bara att kolla på bilderna :)
Vad tycker ni att jag passar bäst i? Mörkt eller lite ljusare?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har inte svarat på min fråga ,, under "Ögonfärg" :(

2009-07-23 @ 22:31:34
Postat av: elina

jah tkr att du passar bäst i ljusbrunt hår :)

2009-07-24 @ 16:56:29
Postat av: Anonym

mörkbrunt/svart! :D

2009-07-24 @ 20:54:22
Postat av: Anonym

mörktbrunt!!! det var snyggast :O du har inte förändrats nåt från första bilden till den sista i ansiktet :O lika söt som alltid

2009-07-25 @ 01:46:27
Postat av: selma

Så som du har på den första bilden borde du ha =)Skit snyggt!

2009-07-26 @ 15:19:58
URL: http://selmiicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

bild nummer 2 :)

2009-07-26 @ 16:37:59
Postat av: Lisa

vad heter din hår färg när du färgade det ljust brunt :)

2011-02-12 @ 18:19:45
URL: http://liissiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0