Update!

Kanske dags o uppdatera haha? Kände att de va ett tag sen nu. Har helt enkelt inte haft lust o blugga, har haft mycket o göra sen jag skrev sist också. Har gått i skolan och pluggat, tränat massor, festat mycket och de har blivit ytterligare en utgång, shoppat massor, umgåtts med tjejerna och fikat en del, umgåtts med Merdin osv..

Har förresten beställt hem en liten leksak till mig, en iphone 4 och jag är 6000 kr fattigare! Hoppas att det är värt det :) Den ska komma någon gång nästa vecka tror jag, eller veckan efter det!

Är även sugen på att gå till frisören och göra en riktig makeover, men de får komma i slutet av den här månaden eller i början av mars. Då ska jag klippa mig och färga håret, men hur vet jag inte än!

Ska visa er vad jag shoppat någon dag snart, har massa snyggt inför våren nu! Bla en poncho, ett par skor, nya snygga jeans, snygga toppar och blusar osv..

Har även ett presentkort på Make up store att använda som jag fick av tjejerna när jag fyllde år, sminkning + produkter för 500 kr, en jättebra present och det ska jag utnyttja någon gång när jag ska gå på någon fest eller liknande så jag kan vara lite extra snygg :) Undra bara när, vill köpa nytt smink nu haha, är sugen på läppstift och rouge i våriga färger..

Ska även komma igång med övningskörningen snart, vill ta körkortet i sommar så måste börja snart haha, men vill att all snö ska försvinna först.. Hm, annars har jag väl inte så mycket o berätta.. Får se vad som händer ikväll, har inga planer men är öppen för allt haha, festa, myskväll, vad som helst! Men vi hörs lite senare, PUSS

Skönaste låten just nu (kan inte lägga upp videon av någon anledning):



Kommentarer
Postat av: adelina :)

jag ÄLSKAR din blogg, kan du inte lägga upp lite outfits bilder , du har så sjukt fina kläder!:)

2011-02-05 @ 15:00:15
URL: http://adeliinajao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0