I lick the gun when I'm done cause I know that revenge is sweet, so sweet!


Kom typ nyss hem, har inte varit hemma sen igår faktiskt. Åkte in runt 7 igår och tog en fika med Sandra Elina och Zana på Fräcka i Kungs, längesen man var där.. Det var mysigt, men gillar egentligen bara det fiket på sommaren när man kan sitta på uteserveringen i solen. Coffe house är bäst på vintern! Efter det gick vi och handlade lite grejer på Ica till o göra baguette med grekisk röra sen gick vi hem till Elina och gjorde det, åt, rökte lite vattenpipa, snackade lite skit osv. Sen runt 12 kom Merdin och hämtade mig så åkte vi hem till honom, såg på en jättebra film, Knight and day hette den, sen sov jag hos honom. Imorse tog vi en promenad runt strömmen och nu är jag hemma och blir deprimerad när jag tittar ut, de bara snöar och snöar..



Idag är jag seg och trött så ska nog bara va hemma idag och kolla på någon bra film kanske.. Är sugen på o träna men ingen orkar följa med mig o jag vill inte gå själv, så himla tråkigt haha! Tjejerna ringde och frågade om jag ville fika också men det orkar jag inte heller. Haha det är en sån dag idag..


Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du helst velat ha?

2011-02-24 @ 22:31:16
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0