I'm home!

Borta bra men hemma bäst! Har haft en underbar resa med massa bad, sol, shopping, god mat och goda drinkar och massa annat kul. Ni ska få bilder när jag orkar lägga upp! Är helt död efter 10 timmars flygresa men har sovit nu i några timmar. Haha fick en chock imorse, Merdin stod på flygplatsen och väntade på mig, hade ingen aning om det. Men riktigt rolig överraskning iaf haha, har saknat honom! Imorgon ska jag nog träffa mina saknade tjejer också, så det ska bli kul :) Nu ska jag gå och packa upp lite o så, vi hörs lite senare! Pusspuss

Thailand 9 - 27 juli

Befinner mig i Bangkok i Thailand just nu, underbart! Solar, badar, shoppar, äter god mat, hälsar på släkt och lever livet! Det är 40 grader i skuggan här varje dag, helt sjukt varmt! På onsdag drar vi vidare till Krabi eller Phuket, har inte riktigt bestämt oss än men där blir de ännu mer sol och bad på stranden och även en del party skulle jag tro! :) Men ni får ha de så bra hemma i Sverige, ville bara göra en snabb update eftersom jag aldrig hann skriva innan jag åkte. Vi hörs när jag kommer hem, puss!

I'm gon' always be the best thing you never had

Känns som de va hundra år sen jag bloggade, har inte haft lust alls.

Har hunnit med att göra en hel del saker, bla tagit en liten roadtrip till Göteborg med Merdin där vi var på Liseberg och sov på hotell, åt en riktigt god middag och tog en liten shoppingrunda. Det var jättemysigt och alltid lika kul att åka karuseller haha! Sen fortsatte vi vidare mot Jönköping och hälsade på Medina och hennes man, vi solade på Vätterstranden och på kvällen gick vi ett helt gäng till ett ställe som heter Twin City och drack drinkar. Mot natten gick vi till ett ställe som heter Utsikten som var jättefint, såg hela Jönköping och vattnet därifrån. Mys, jag älskar Jönköping, så fin och mysig sommarstad! Sen sov vi där och nästa dag åkte vi hem till Norrköping igen. Så himla skönt o bara komma bort från Norrköping en stund, har tröttnat som fan på den här staden faktiskt.. Känns som att det inte finns något kul o göra? Fast det blir väl vad man gör det till antar jag.

Sen har jag även umgåtts med tjejerna, med Merdin, fixat och handlat lite inför resan (JAG ÅKER PÅ LÖRDAG!!!) och gjort lite annat, typ allt möjligt. Minns inte ens själv, så längesen var det jag uppdaterade här..

Dagarna nu innan jag åker till Thailand har jag massor att göra och fixa, vill även hinna umgås med Merdin och tjejerna så mycket som möjligt. Kommer typ dö utan Merdin i 18 dagar, vi har inte varit ifrån varandra så länge på typ 2 år. Men jag ser ändå fram emot resan helt sjukt mycket, att vädret suger här i Sverige gör att jag längtar ännu mer till värmen och ständerna. Det ska bli så skönt! Så det kommer nog inte bli så mycket uppdatering nu innan jag åker heller, sen är jag ju i Thailand från 9-27 juli, men EFTER DET kommer jag nog börja blogga som vanligt igen och så kommer jag självklart ha massa fina bilder från Thailand o visa!

Jag har massa bilder från Göteborg och Jönköping också att visa, men det funkar ju fortfarande inte att lägga upp bilder så det kommer väl när jag lyckats med det.. Ni får ha det så bra, pusspuss!