BE CAREFUL WHAT YOU WISH FOR

Längesen jag skrev. Har varken haft tid eller lust att skriva..

Dom senaste dagarna har jag gått i skolan, pluggat, umgåtts med Merdin, varit på bio ("Remember me", se den!) och varit på handledarutbildning för körkort tillsammans med min mamma och pappa. Ett steg närmare körkort nu, har köpt böcker och övningskörningsskylt + gjort syntest. Nu ska vi bara vänta på körkortstillståndet sen ska jag ut och köra, can't wait!

Har spenderat så mycket tid som möjligt med Merdin denhär helgen eftersom han åker till Turkiet imorgon och är borta en hel vecka.. längesen vi var borta från varandra så länge. Jag är inte alls avundsjuk på honom, verkligen inte. Usch, jag vill också! Kommer sakna honom iallafall.. Idag har vi varit tillsammans i 3 år och 7 månader förresten, helt sjukt ju.. Älskar dig ♥

Jag har fått några frågor jag tänkte svara på:

Anonym om - Naglar:
Hej! jag e intresserad att få mina naglar målade men jag måste först vänta till mina naglar har blivit lite längre ;)
- Tyvärr så var det där aktuellt för flera månader sedan. Min kusin som var utbildad till att fixa naglar har åkt tillbaka till Thailand för längesen, hon bodde bara här i ca 3 månader. Så tyvärr går det inte längre.

Anonym om THE BEST I EVER HAD:
Hur mkt kostade tröjorna? :D
- Dom två tröjorna med axeldetaljer kostade 199 kr styck och den beiga randiga tröjan kostade 49 (!) kr.

Anonym om I CAN'T HIDE WHAT I'VE DONE:
Hahaha den va verkligen lustig du! när ska man få se alla bilder från stockholm då?! :(
- Tänkte lägga upp bilder idag eller imorgon faktiskt :)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla, lägg upp nu ikväääll! :* :D

2010-03-20 @ 21:31:11
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp bilder på din garderob och typ visa olika oufitts

2010-03-23 @ 16:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0