I CAN'T HIDE WHAT I'VE DONE

Hejhej, vanlig skoldag idag sen träffade jag Merdin, vi gick till stan och åt lite sen kollade runt bara. Sen åkte jag hem, har pluggat lite och så. Tråkig dag.

Haha, har ni hört Shakiras nya låt "Gipsy"? Fyfan vad jag skrattade när jag hörde låten, texten är ju bara för rolig.. Jag menar inget dumt mot zigenare nu alltså men lite roligt att man gör en sån låt, speciellt när det finns så många fördomar kring just det ämnet.. Lyssna och döm själva, låten är inte speciellt bra dock..



Det sjukaste i texten är nog det här:

"Cause I'm a gypsy
Are you coming with me?
I might steal your clothes
And wear them if they fit me"

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha den va verkligen lustig du!

när ska man få se alla bilder från stockholm då?! :(

2010-03-18 @ 20:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0