- Naglar

Nämde ju i förra inlägget att min kusin fixade mina naglar idag. Hon heter Ploy och är utbildad till att göra olika målningar, mönster, diamanter och olika "smycken" på naglarna. Hon är jätteduktig och den här gången valde jag att göra guldiga leopardmönstrade naglar med guldglittriga tippar. Så här blev resultatet:





Snyggt va?! Väldigt annorlunda och coolt tycker jag. (Det glänser under naglarna för att hon använde ett olivoljelack som mjukar upp nagelbanden).

Min mamma gjorde vita naglar med zebramönster och silverglittriga tippar:



Hon kan även göra alla domhär mönstrena:









Sen kan man självklart också hitta på ett eget mönster om man vill.

Såhär ser det ut när Ploy fixar mammas naglar:



Är någon av er intresserade av att få lika snygga naglar som jag? Eller kanske ett annat mönster? Då är det bara att kommentera det här inlägget så kan jag fixa det. Då kostar det 100 kr och då ingår ordentlig rengöring av nageln, filning & sedan använder hon massa stärkande och mjukgörande lack och oljor & sen målar hon det mönster du vill ha. Om du vill ha diamanter och klistra på några blommor kan man göra det också. Hon har allt material man behöver. Hon är iallafall utbildad till sånt här och hon är verkligen jätteduktig, så jag tycker ni ska passa på, om man ska gå till en salong och göra sånthär kostar det mer än dubbelt så mycket. Har ni tur så kanske ni får komma hem till mig då! ;)

.. Så lämna en kommentar om ni är intresserade!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag e intresserad att få mina naglar målade men jag måste först vänta till mina naglar har blivit lite längre ;)

2010-03-20 @ 10:13:06
URL: http://preciousnicolet.blogspot.com
Postat av: fama

hej



jag vill göra min naglar hos dig för 100 spänn men bor du i sthlm???

2010-06-11 @ 10:12:48
Postat av: Jessica H

Tjenare! Hejsan såg att du också gör och säljer naglar det gör jag med , kolla min blogg och mina naglar på www.dreamiiingabout.blogg.se :)

2012-04-19 @ 16:51:42
URL: http://dreamiiingabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0