THE BEST I EVER HAD

Hello bloggen! Idag har jag varit i skolan som vanligt, första skoldagen den här veckan eftersom vi hade studiedag igår. Efter skolan åkte jag hem och sov i några timmar sen åkte jag och mamma till Maxi för att kolla runt lite. Fick med mig 3 snygga tröjor hem.. Onödigt som fan, och jag får ju egentligen inte, men kunde inte hålla mig haha.

Så här ser dom ut:







Såg förresten i era kommentarer att det verkar som att dom flesta kan se min nya design. Hoppas att det är så! :) Ska skriva ett inlägg om Melodifestivalen snart, med bilder osv, kanske gör det ikväll, annars får det bli imorgon! Vi hörs, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det va länge sen man såg en bild på dig snyggis! ;)

2010-03-17 @ 15:25:48
Postat av: Anonym

Men den syns inte alltså din design

2010-03-17 @ 16:51:54
Postat av: Anonym

hur mkt kostade tröjorna? :D

2010-03-19 @ 17:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0