- Frågor

Anonym om - Kim Kardashian:
var det inte du som skrev ett inlägg där du skrev att brunetter är så mycket snyggare och allt det. hmmm lite mixade signaler nu när du säger att den där blonda hårfärgen är den snyggaste.

- Jag tycker att brunetter är snyggast, eller rättare sagt tjejer med utländskt påbrå och mörkare drag. Inte bara för att jag är det haha! Jag gillar inte blont hår, precis som jag alltid sagt utan jag tycker att brunt hår i olika nyanser är helt klart det snyggaste. Sen är det ju självklart från person till person vad man passar i. Dock tycker jag att den hårfärgen Kim Kardashian har på bilderna är ljusBRUNT med blonda slingor, så jag håller mig fortfarande till att brunetter är snyggast :)

Anonym om - 15/1:
får du några pengar för din blogg? kanske låter töntigt eftersom du inte "stor bloggare" men ja har faktist hört att många läser din blogg, så ja undra bara :)

- Nej, jag tjänar inte något på bloggen.

Anonym om - 160 cm?:
hur mkt väger du då? :)
vet att inlägget va ett tag sen men ja gå igenom din blogg lite, typ avguudar dig! hihi.
snälla svara vill veta :D


- Jag väger ca 50 kg.

Anonym om - 12/2:
så söt bild! :)
hur länge har ni varit tsm?
please svara, har undrat ett tag <3

- Vi har varit tillsammans väldigt länge, över 3 år tror jag att det är.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du på bloggen? :)

2010-02-17 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0