- 12/2

Fick några kommentarer på det förra inlägget jag skrev angående om att jag funderade på att ta bort min blogg, och kommentarerna fick mig att inse att jag absolut inte ska ta bort bloggen pga av några "avundsjuka fittor" som nån skrev! Haha så från och med nu, skiter jag i alla elaka och dryga anonyma kommentarer och kör mitt eget race, självklart kan jag ta kritik men jag tycker att man ska stå för vad man säger och inte skriva fega anonyma kommentarer, skriv gärna erat namn om ni vill kritisera mig så är det lugnt, men sen ska det ju också finnas någon sanning i det ni säger och en andledning till varför ni tycker som ni tycker och DÅ är jag intresserad att höra vad ni har att säga.

Ska även börja göra så att jag själv måste godkänna kommentarerna innan dom syns på bloggen, då kan jag ju välja själv att ta bort vissa. Men grejen med era kommentarer (dom dåliga) är inte att jag är rädd för att andra ska se när ni tex skriver "du är ful, inbillare", jag skäms inte haha, utan ni kanske fattar att JAG inte tycker att det är så kul att höra sånt! Men jag har bestämt mig för att VERKLIGEN inte bry mig, vad ni än säger!

Menmen, idag har jag varit i skolan som vanligt, ikväll blir det bio, ska se Valentine's day som har premiär idag med Merdin. Den är nog jättebra, jag har höga förväntningar!



Så ikväll blir det lite alla hjärtans dag mys, imorgon blir det valentino party (alla hjärtans dag fest typ) och på söndag ännu mer mys med älsklingen! ♥  Ser fram emot en riktigt bra helg, alla hjärtans dag är ju till för att man ska tillbringa med dom man älskar. Jag har ju fått tillbaks min kamera också så antagligen blir det en massa bilder från helgen som ni får se sen!

Förresten, titta vilken fin bild Merdin har gjort:



JAG ÄLSKAR DIG! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt bild! :)

hur länge har ni varit tsm?

please svara, har undrat ett tag <3

2010-02-15 @ 01:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0