- 160 cm?

Vet ni en konstig sak jag lagt märke till? Så otroligt många snygga kändisar, både svenska och från andra länder, är helt sjukt korta (som jag)! Men det konstiga är att man inte ser det på bild, hur lyckas dom?! Jag vill veta knepet haha, alla mina vänner + Merdin är så mycket längre än mig, så det skulle inte vara fel att lära mig hur dom alltid lyckas se så långa ut på bild. Hur gör man?!

Som Rebecka Simonsson, ni vet tjejen jag bloggade om för någon vecka sen, hon är bara 158 cm och jag har alltid trött att hon är minst 170, även om hon alltid har klackar ser hon ju så sjukt lång ut jämt!

158 cm? .. Tycker inte ni också att hon ser lååång ut eller är det bara jag som är konstig? Finns bättre exempel på andra bilder också.



Samma sak med Natacha Peyre, hon är också 160, men på bilder ser hon betydligt längre ut. Förresten, jag läste att Natacha Peyres vikt varierar mellan 42-45. WHAT?! Brösten måste ju isåfall väga typ hälften haha. Till och med jag väger mer, vafan alltså.. (fast man ser ju på den här bilden att hon är väldigt smal).




Samma med Shakira. Hon är bara 158.





Jag själv som är 160 lyckas alltid se lika kort ut.. haha.

Och varför är tex Rebecka Simonsson och Natacha Peyre modeller?! Jag trodde att man var tvungen att vara typ 175 för att kunna bli modell.. Fast Natacha Peyre kanske man inte kan räkna som modell riktigt, hon tar ju bara avklädda bilder.. Kanske något att satsa på för mig? Haha nej jag skojar bara :)

Haha konstigt inlägg men jag får upp så konstiga saker i mitt huvud ibland.


Kommentarer
Postat av: Anonym

korta tjejer är snyggast och sexigast

2010-01-25 @ 21:32:28
Postat av: Anonym

haha eller inte..

2010-01-25 @ 22:25:47
Postat av: Anonym

Du vet att de är färgen som spelar roll ;), de pågrund av det man ser längre ut, spec i mörka färger tror ja det var.. Läste om det faktiskt. NU VET DU :))

2010-01-26 @ 15:45:38
Postat av: Anonym

korta tjejer ska de va, 165 MAXMAXMAX

2010-01-26 @ 17:25:52
Postat av: Anonym

hur mkt väger du då? :)

vet att inlägget va ett tag sen men ja gå igenom din blogg lite, typ avguudar dig! hihi.

snälla svara vill veta :D

2010-02-15 @ 01:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0