- 15/1

Ae har inte orkar blogga dom här dagarna.. har inte haft tid heller. Många har tjatat på mig: "Du måste uppdatera!", både folk som kommenterat bloggen och folk som sagt det till mig in real life liksom, HAH! Så de här är bara för er :) Dom senaste dagarna har jag helt ägnat åt plugg, plugg & plugg. Fyfan alltså! Tråkigt men man måste. Mina dagar: Vakna, skola, hem och plugga, sova. Och så om och om igen! Jag har somnat vid 9-10 varje dag den här veckan nästan, helt sjukt men jag har varit så jävla trött. Är ju inte van vid att gå upp så här tidigt. Menmen, jag börjar vänja mig.. mina skoldagar går iallafall ut på att längta till helgen. Så imorgon ska jag SOVA, ser fram emot det så himla mycket, att bara få sova hur länge man vill på morgonen..

Och så ser jag fram emot nästa vecka! För då fyller jag 17, yey! Får se vad som ska hittas på den helgen, jag fyller på en torsdag så klart de ska festas fredag eller lördag. Men nästa vecka innebär också ännu mer plugg och prov. Jobbigt..

Någon frågade vad jag har önskat mig i födelsedagspresent och jag har faktiskt bara önskat mig pengar. Tråkigt men det är bäst! Och det behövs verkligen, nu när alla nya snygga vårnyheter kommer in i butikerna. Haha wie I LOVE IT!

Hm.. har nog inget mer att skriva nu.. ikväll blir det iallfall hemmamys, förhoppningsvis får jag lite sällskap också.. Jag kanske uppdaterar senare, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

får du några pengar för din blogg? kanske låter töntigt eftersom du inte "stor bloggare" men ja har faktist hört att många läser din blogg, så ja undra bara :)

2010-02-15 @ 01:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0