- Gullungar

Ibland får man kommentarer som man blir så himla glad av! Tack tack tack, ni är bäst! <3 PUSS PÅ ER!

Det är sånt här som får en att vilja fortsätta blogga:

Anonym om - Jag, storbloggerska?:
men ge inte upp carro inte än .. , liksom jag tycker visst du är annorlundare än kenza , alla vill va dig här i norrköping du är smart och du har verkligen utseendet du har den '' perfektaa '' killen det perfekta '' huset '' har den perfeka gareroben som alla drömmer om liksom för dig kanske det här låter löljligt men det som är intresssant med din blogg är att man aldrig tröttnar det händer alltid ngt nytt

Anonym om - Läsarfråga:
du är en sjukt smart tjej det märks verkligen , det som gör din blogg så äkta är att du alltid är sann mot dig själv, alla andra småstadsbloggare gör sig till för mycke på bloggen dom försöker härma kissie dessie och alla andra fjortisbloggar.

Anonym om - Studiedag:
Så otroligt sjukt vacker !
Din blogg är bra btw, fortsätt visa mer kläder o så, får inspiration av din stil ! keep going ;)

Bara några utvalda av alla gulliga kommentarer jag får, men självklart får jag också en hel del lite mindre bra kommentarer.. det är nog mer klagande kommentarer än bra faktiskt, därför blir jag så glad när ni skriver så gulliga saker!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju nästan pinsamt om du tror att alla vill vara som dig? och att bli jämförd som om man skulle vilja vara som dig...

2009-10-06 @ 21:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0