- Studiedag

Hej bloggen! Idag har jag studiedag och det är så himla skönt. Har sovit tills nu och nu sitter jag bara och tar det lugnt. Snart kommer min kusin hit och ska fixa mina naglar, idag får det nog bli zebramönstrat tror jag, eller något annat! Jag visar er sen :)

Annars idag ska jag nog plugga lite. Imorron är det fredag och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske blir bowling eller bio eller något, är sugen på att hitta på nåt sånt :)

Uppdaterar senare, ska svara på några läsarfrågor också! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så otroligt sjukt vacker !

Din blogg är bra btw, fortsätt visa mer kläder o så, får inspiration av din stil ! keep going ;)

2009-10-01 @ 18:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0