- Jag, storbloggerska?

Ibland tänker jag så mycket.. Som nu har jag suttit och tänkt ett tag på varför jag bloggar. Och jag vet inte riktigt varför. Jag har tyvärr gett upp drömmen om att bli en känd bloggerska, att tjäna massor av pengar på min blogg. Det är ju precis som att alla killar vill bli fotbollsproffs. Ungefär så stor chans är det. Kanske ska jag bli som Kissie? Försöka göra mig hatad istället? Provocera er? Kanske kan jag lyckas då? Skulle ni gilla det? En elak, falsk, provocerande bitch som ljuger hela tiden? Ska jag ta bilder där jag skriver hur snygg jag tycker jag är? Nja, det är nog inte riktigt min stil.. men det är kanske dom knepen man måste ta till för att kunna lyckas.  För jag ska inte förneka att jag skulle vilja det, bli som tex Kenza, kli känd och tjäna massor av pengar på bloggen. Det skulle vara som en DRÖM!

För att lyckas inom bloggbranschen måste man ju ha en blogg som sticker ut, en som inte är som alla andra. Och min blogg är ju precis som alla andras nästan, jag skriver om min vardag, lite shopping, lite outfits, mode, musik, ja allt det där vanliga. Men det är ju trots allt ni läsare som avgör, det är ju er allt hänger på. Desto mer läsare, desto större chans att bli NEXT KENZA :) Haha, nejdå, tillbaks till verkligheten Caroline..



Och ni som tjatar om att jag härmar Kenza, att jag vill va som Kenza osv, det stämmer inte riktigt, visst avundas jag hennes liv & hon är jätte snygg och verkar vara en bra tjej, men härmar henne gör jag INTE bara för att jag börjat ha rött läppstift. Hur många är det inte som börjat ha det liksom?!

Men det är ju trots allt er läsare allt handlar om. Allting hänger på er, desto mer läsare - desto större & kändare blogg.

.. Så nu vill jag veta, VAD SKA JAG GÖRA FÖR ATT MIN BLOGG SKA BLI BÄTTRE?! Jag vet att ni vill ha videoinlägg, och jag har faktiskt spelat in några stycken, men jag står i väntekö på Videofyme.se, för att få tillstånd av använda mig av deras vad det nu är.. för jag vill inte ladda upp mina filmer på Youtube. Så det kommer nog snart, inom en vecka iallafall! Och bilder och outfits tycker jag att jag har blivit bättre på, så kan ni komma med något nytt ni vill ha mer av?

GE MIG TIPS NU! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

men ge inte upp carro inte än .. , liksom jag tycker visst du är annorlundare än kenza , alla vill va dig här i norrköping du är smart och du har verkligen utseendet du har den '' perfektaa '' killen det perfekta '' huset '' har den perfeka gareroben som alla drömmer om liksom för dig kanske det här låter löljligt men det som är intresssant med din blogg är att man aldrig tröttnar det händer alltid ngt nytt

2009-10-05 @ 10:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0