Finally friday

Äntligen fredag! Så jävla skönt. Idag har jag varit i skolan, sen mötte jag upp Elina i stan, vi tog en fika på Coffe och sen en sväng på stan. Kom hem för ett tag sen och ikväll blir det myskväll! Haha ni anar inte hur mycket jag längtat efter en lugn helg utan stress, visst jag älskar o festa o hitta på saker men ibland måste man ta de lugnt och varva ner lite haha..

Har fått några frågor jag tänkte svara på nu.

Anonym om Svar frågestund:
tycker du du är lik nåon viss person? utseendemässigt alltså =) skulle vara kul at veta eller se nån bild . :) kram

- Nej, det finns nog ingen jag själv tycker att jag är speciellt lik, tycker att jag har ett rätt så unikt utseende faktiskt, inte så konstigt med tanke på att jag är en ganska udda blanding av olika länder. Men har fått höra att jag är lik många tex Lana i Smallville, Eva Longoria, Penelope Cruz, Kenza, Jennifer Lopez, Vanita osv haha.. Tycker inte att jag liknar någon av dom om jag ska vara ärlig, inte ens lite! 

matilda om Frågestund:
Kan du länka sidan du får dina bilder ifrån? Kram

- Hittar dom på massa olika hemsidor, bloggar och andra amerikanska hemsidor, men kan inte länka dom för det är olika varje gång. Sök på google på olika låttexter tex på bilder så brukar det komma upp, det är bara att testa sig fram och leta lite!

Anonym om Update:
vad kostade resan till stockholm? vad är det billigaste altenativet att komma dit? buss eller tåg? :)

- Det kostade ca 330 kr tur och retur om ja inte minns fel men det är helt olika beroende på vilka tider du ska åka och med vilket tåg du vill åka med. Vi hittade ganska billiga biljetter tror jag, iallafall med tanke på att vi var så sena med att boka och köpa biljetter, om man gör det långt innan är det nog ännu billigare. Buss är nog oftast billigare än tåg. Går att hitta buss för inga pengar alls, kanske 100 kr. Det är bara att söka på internet, men jag skulle rekommendera tåg även fast det är lite dyrare då det är smidigare, skönare och går snabbare.

sofie om Update:
Hej carro! Vem är du närmast med i ditt gäng? vem umgås du mest med? /s

- Hejhej! Zana är min närmaste vän, men jag umgås nog ungefär lika mycket med alla eftersom vi är ett stort tjejgäng träffas vi ofta samtidigt och så, kanske inte alla på en gång men dom flesta. Jag träffar nog Zana, Sandra, Nadja och Elina mest tror jag.

Så kul att ni kommenterar lite, ställer frågor och så, forsätt med det! Det är bra när ni ger mig tips om hur min blogg ska bli bättre också, ska försöka tänka på det! Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0