Update

I fredags firade vi Cissi som fyllde 19 hos henne med massa trevligt folk, det var trevligt! I lördags var jag i Sthlm med tjejerna, en bra dag med shopping, god mat och fika.  Det var Zanas födelsedagspresent från mig, Sandra och Elina men även Nadja och Natha följde med! Jag köpte bara ett par byxor från Zara och en shortsdress från H&M, men det räckte för mig! Kan visa er sen :) När jag kom tillbaks till Norrköping gick jag och mötte upp min familj i Pappa Grappas bar där dom satt o drack lite drinkar, så jag satte mig en stund med dom och tog en Mojito, mums! Funderade på utgång efter det men var trött och fortfarande lite sjuk så skippade det.

Är SÅ glad, vi har nämligen bokat en resa till London på påsklovet, om mindre än 2 veckor alltså! Can't wait, shoppingen i London är BÄST!



Igår var jag förresten och klippte av en bit av håret, enligt mig är mitt hår jättekort nu, det känns så iallafall, klippte nog typ 10 cm. Men andra säger att det inte är så mycket skillnad. Det känns iallafall jättefräscht och håret känns mycket tjockare, men kort som sagt. Ska snart beställa tid för o färga det också, är så sugen på o bli ljushårig igen..

Idag har jag bara varit i skolan, sen träffade jag Merdin och sen drog jag och gymmade med Sandra. Ska träna imorgon och på torsdag också har jag tänkt, ska verkligen köra hårt med träningen nu fram till sommaren, ska försöka iallafall..

Vi har förresten köpt en vit Ipad 2, tycker den är jätte underhållande haha! Den är riktigt grym faktiskt, går o göra det mesta med den faktiskt. Snygg är den också!




Lite bilder från Sthm, men Zana har dom flesta som jag också är med på så dom kommer senare..









Men nu ska jag se Desperate Housewives, vi hörs puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostade resan till stockholm? vad är det billigaste altenativet att komma dit? buss eller tåg? :)

2011-04-06 @ 21:46:57
Postat av: sofie

Hej carro! Vem är du närmast med i ditt gäng? vem umgås du mest med?

/s

2011-04-07 @ 22:32:47
Postat av: Nora

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-05-08 @ 12:25:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0