Svar på era frågor/kommentarer

Anonym om Solarieöarna:
Solar du med smink? :O

- Jag solar inte med smink på ansiktet, aldrig med foundation, puder eller liknande men på bilden har jag mascara. Går ofta till skolan med bara lite mascara och inget annat!

Anonym om Plugg:
Faaan vad snygg! vad är det för tröja? visa bättre bild? :D

- Tack! Jag har på mig denna blus från H&M på bilden:



Sandra Persson om NYTT I GARDEROBEN:
Hej! Jag undrar om du vill sälja den gula/guld tröjan från gina tricot?

- Vilken gula/guld tröja? Förstår faktiskt inte vilken du syftar på så jag vet inte?

ri om For sale:
Du vill inte skicka en bild hur byxdressen sitter på ? :)

- Jo det skulle jag kunna göra, men det beror på vilken av byxdressarna för den beige från H&M är redan såld, men den bruna finns kvar :) Så återkom om det var den bruna du var intresserad av!

Anonym om YOU JUST DON'T GET IT:
hej carro, var snäll och ta bort arlinds bild på din blogg, vill inte att den finns ute här tack! / hans flickvän :)

- Hej, tycker att den här kommentaren är rätt onödig med tanke på att jag inte ens vet vem du är men klart jag kan ta bort bilden om den stör dig så mycket :) Tycker dock att det borde komma från honom och inte dig. Det vore trevligt om du kunde kommentera med namn nästa gång tack för jag känner inte ens dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och Arlind är en så det spelar tyvärr ingen roll vem som säger det, å jag Miranda är hans flickvän

2012-01-26 @ 19:15:35
Postat av: Anonym

Men snälla hahaha carro ta inte bort bilden om inte han själv säger åt dig att göra det!

2012-01-29 @ 23:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0