YOU JUST DON'T GET IT

INLÄGG JAG SKREV IGÅR (som av någon anledning inte kunde publiceras igår):

Dags för lite uppdatering då.. Jag hade en riktigt mysig helg, i fredags kom Zana, Merdin & Emil till mig, så spenderade vi kvällen utomhus med vattenpipa, mysigt! I lördags gick jag & Zana och kollade på Merdins fotbollsmatch, jätteduktig var han! Sen gick vi och satte oss på Kungskebab's uteservering och åt, sen senare på kvällen blev det grillning och sen kom Zana, Merdin, Esat & Arlind hit, så blev det vattenpipa igen, sen tog vi en sväng till MC och åt, sen var vi utomhus hela kvällen bara. Senare kom även Sandra och hennes kompisar hit, hon fyllde 18 i lördags så det var kul att träffa henne, grattis ännu en gång gumman! Sen sov även Merdin hos mig, mys :) Njuter verkligen av att kunna vara ute på kvällarna utan att frysa ihjäl! Igår tog jag bara det lugnt hemma, sen senare kom Merdin & Esat hit och vi satt här ute hos mig och snackade lite skit bara.

Idag har jag faktiskt inte varit i skolan för vi hade bara en lektion från 9-10 sen slutade vi så jag tyckte de var lite onödigt att ens gå dit.. Så jag har bara tagit de lugnt hemma, varit ute och solat lite, såg en jättebra film som hette "Live" också, den var jättespännande verkligen! Sen har jag sjungit Singstar med min syster hela kvällen haha, älskar det!

Imorgon ska jag ut i skogen med klassen, ska ha naturkunskap där, vet inte riktigt vad vi ska göra, men det ska bli rätt dåligt väder imorgon, regn, så det kommer nog inte bli så lyckat. Men det är obligatoriskt och missar man det får man IG på hela kursen så måste ändå åka.. Vi ska till Ågelsjön tydligen, så från 8.00-15.00 befinner jag mig där!

Och imorgon får jag PENGAR, jag har varit fattig jätte länge nu, har knappt haft några pengar alls, så nu äntligen kan jag shoppa lite igen! Jag har skrivit upp en lista hahaha för jag har varit så sugen på att shoppa, hoppas bara inte mina pengar tar slut direkt, kan mycket väl bli så tyvärr..

Jag orkar verkligen inte lägga upp bilder! Det går så segt.. Men några kan ni väl få från förra veckan/helgen, bara för jag är så snäll!











Ingen på mig men de gör inget haha! Pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej carro, var snäll och ta bort arlinds bild på din blogg, vill inte att den finns ute här tack! / hans flickvän :)

2012-01-25 @ 22:23:14
Postat av: Anonym

hej carro, var snäll och ta bort arlinds bild på din blogg, vill inte att den finns ute här tack! / hans flickvän :)

2012-01-25 @ 22:25:39
Postat av: Miranda

fortfarande har du inte tagit bort bilden..

2012-02-15 @ 20:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0