TRANSPARENT

Tänkte svara på en fråga lite snabbt:

Anonym om NY VECKA:
Jag skulle också vilja ha på mig transparenta spets toppar och tröjor men jag är inte lika smal som du. Hur bör man se ut för att ha de sortens tröjor. Vart går gränsen ?

- Jag tycker faktiskt inte att det finns någon särskild gräns, det beror ju på vad man själv tycker ser bra ut och vad man känner sig bekväm i. Men sen om man inte känner sig bekväm i att visa så mycket hud så är det ju bara att använda ett linne i samma färg som toppen/tröjan under? Det kan också vara snyggt! Så transparent kan funka för alla enligt mig, man måste bara matcha det på rätt sätt och använda det rätt!

Nu: PLUGG!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0