NY VECKA

Hejhej, idag har jag varit i skolan och efter det träffade jag merdin en stund, sen åkte jag hem och har pluggat ett bra tag nu.. Ska fortsätta snart, tänkte bara uppdatera bloggen lite snabbt. Tänkte också säga att vad dåliga ni är på att kommentera, fastän jag lägger upp bilder typ varje dag och allt.. Synd ju!

Fick en fråga också..

Anna om LAST NIGHT:
var kmr din tröja från?
- Har lånat den av min kompis Elina så den är inte min, men den är från Bikbok! Riktigt snygg är den iallafall :)



Menmen, nu ska jag fortsätta plugga! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle också vilja ha på mig transparenta spets toppar och tröjor men jag är inte lika smal som du. Hur bör man se ut för att ha de sortens tröjor. Vart går gränsen ?

2010-10-20 @ 16:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0