THIS TOO SHALL PASS

Idag mår jag bättre, men ville inte gå till skolan idag heller eftersom ja spydde en gång igår så åt jag typ inget igår förutom lite nudlar, hade ingen matlust igår alls, så när jag vaknade imorse var jag helt utsvulten, så mamma och jag åkte till Ingelsta och åt på Chicken kebab där, eller Delicious kebab eller vad det nu heter. MUMS! Sen blev det lite shopping, köpte bla en present till min lillasyster som fyller år 12 på lördag och ett par solglasögon till mig.

Nu ligger jag och fryser i min säng, så tråkigt och grått väder det har varit idag, det har ju regnat hela dagen.. Men på torsdag & fredag ska det bli strålande sol och ca 10+ enligt "vädret" igår på tv, hoppas! Fint och soligt väder gör mig glad :)

En fråga jag fick:

Anonym
om BE CAREFUL WHAT YOU WISH FOR:
Kan inte du lägga upp bilder på din garderob och typ visa olika oufitts?

- Jag vet inte riktigt.. Känns inte riktigt som min stil att visa olika outfits, jag tycker inte att jag har en sån inspirerande stil direkt, men om ni vill det kanske jag borde göra det? Annars kanske jag kan göra som Kenza, hon har ju gjort en ny katergori där hon visar upp olika plagg ur sin garderob tex ett favoritplagg, något hon ångrar att hon köpt, det fulaste hon köpt osv, skulle ni tycka att det var kul om jag gjorde det? :) Kom gärna med mer tips hur jag ska förbättra min blogg!

FÖRRESTEN, LIVE ENTERTAINMENT GYMNASIEFESTEN ÄR JU PÅ FREDAG, OM NI INTE KÖPT BILJETT ÄN - KONTAKTA MIG NU (0762311245), DET KOMMER BLI SKITKUL :) HAR BARA NÅGRA FÅ BILJETTER KVAR SÅ SKYNDA!


 

Jag saknar min älskling..


Kommentarer
Postat av: Anonym

aa, gör som kenza! det skulle vara riktigt kul! :D

2010-03-23 @ 18:19:44
Postat av: Anonym

är inte den festen inställd?

2010-03-23 @ 21:27:51
Postat av: Martina lilla syrra

2010-03-24 @ 20:46:24
URL: http://m
Postat av: Martina lilla syrra

Skriv om hur grym jag är och har du köpt present till meeej vad bra!!!!!!!

2010-03-24 @ 20:46:59
URL: http://martinastaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0