NOTHING COMPARES TO YOU

Idag är det en ligga-i-sängen-dag.. Jag vaknade runt 12 och har inte rört mig sen dess. Jag är lite smått deprimerad för Merdin smsade nyss att det är jättesoligt och varmt i Turkiet, så jävla avundsjuk är jag.

Imorgon är det en ny skolvecka då, har rätt mycket plugg att göra i veckan men jag orkar som vanligt inte ta tag i det.

Fick några frågor igen:

Anonym om MELODIFESTIVALEN:
Har martina fortfarande blogg? vad heter den isf?
- Martina har en ny blogg, den heter www.martinastaahl.blogg.se

Anonym om MELODIFESTIVALEN:
Fin klänning! har du ingen helbild på den? vart kommer den ifrån? :)
- Klänningen är ifrån JC, kan visa helbild på den senare, jag har nämligen ingen bra bild på den, men får fixa det!

PUSS!




Kommentarer
Postat av: anonym

jag komenterade din bilddagbok med men du verkar inte vara inne där så mycket. Men det var en bild som du hade lagt upp på den 20 september 2008. Du skrev "älsklingen & jag firade 1 år idag,

va & åt och sen bio, mamma mia (:

sen gick vi hem till mig och hade mys.

ÄLSKAR DIG <3"



min fråga va då:

det står på din blogg att du och merdin har varit tsm i mer än 3 och ett halvt år.. men ja undrar hur de går ihop sig eftersom enligt den här bilden borde ni ha varit tsm i 2 år och 6 månader ? :S

2010-03-22 @ 18:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0