MELODIFESTIVALEN

Tänkte visa er lite bilder från Melodifestivalen nu. Det blev en rolig helg innehållande mycket dans, sång, kändisar, häng i hotellbaren (stötte på Bert Karlsson där HAHA), roomservice, god mat och hotellfrukost (love it), shopping osv! Btw, jag hejade på Darin och Eric Saade i melodifestivalen, om jag inte redan sagt det? Tycker att både Anna och hennes låt är sjukt BORING. Dock var det BÄSTA på hela kvällen pausunderhållningen eller vad man ska kalla det, medans röstningen höll på kom ju massa artister och uppträdde och som avslutning var Alexander Rybak där och sjöng sin "I'm in love with a fairytale" eller vad den heter, det var GRYMT!

Jag och lillasyster innan det hade börjat:




Mycket folk i Globen:



Programledarna Måns, Christine och Dolph:



Sjukt duktiga Cheerleaders uppträdde:



Alla artister + programledare:



Darin (jättedålig bild), förresten var han SÅÅÅ himla bra, underbar röst!



Så här fint var det under hans låt:



Pernilla Wahlgren:



Timotej:



Peter Jöback:



Ola:



Jessica Andersson:



Salem Al Fakir (hans rygg iallafall):



Fint va? Under vinnarlåten "This is my life" med Anna Bergendahl:



Anna Bergendahl och Eric Saade:



Här har Anna vunnit:



Globen som utsikt från vårt hotellrum:



Sen lite bilder på mig från lördagskvällen bara för att jag vet att ni gillar det:

 





På väg hem från Sthlm, nya solglasögon från Monki:



Det var nog allt jag hade att visa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin klänning! har du ingen helbild på den? vart kommer den ifrån? :)

2010-03-20 @ 22:23:21
Postat av: Anonym

har martina fortfarande blogg? vad heter den isf?

2010-03-21 @ 14:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0