LOVE THE WAY YOU LIE

Igår: Myskväll med Merdin, åkte och köpte godis, chips osv och satte oss och tittade på film, "Wedding Daze", den var bra! Sen sov han hos mig.



Idag åkte jag och Merdin till stan, jag köpte hårfärg igen (till utväxten) sen åt vi och sen drog han. Då mötte jag upp Zana, så mötte vi upp Sandra och några till och va med dom en stund, sen följde jag med Zana när hon skulle äta och sen skjutsade Merdin hem mig.

Nu sitter jag och hemma och väntar på att mina föräldrar ska komma hem, har inte sett dom på några dagar känns det som? Haha dom är fan aldrig hemma längre, börjar känna mig lite ensam haha..

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske blir lite party hos Sandra :) Får se senare hur de blir.

Tänkte bara svara på en fråga..

Anonym om A POCKET FULL OF DREAMS:
Hur har du fixat ditt hår så fint :)

- Jag lockar alltid håret med en smal locktång, jag kan inte riktiga förklara hur jag gör men jag använder mig av samma teknik som Kenza gör och hon har lagt upp videos på det så kolla på hennes blogg. Jag använder mig av en från Babyliss som är jättebra! Jag brukar inte locka så nogrannt, tar lite slingor här och där, olika tjocka och lockar bara, sen borstar jag ut lockarna lite så blir det snyggare och avslutar med en massa hårspray!

Sen tänkte jag bara säga att budet på skinnvästen är just nu 320 kr! Hörs senare, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0