A POCKET FULL OF DREAMS

Nu har jag äntligen vaknat till liv.. Eller jag gick upp ur sängen runt 2, sen tog jag en dusch nyss för att vakna till lite. Fast nu är ju klockan över 4 så jag vet inte hur det gick till!

Tänkte bara säga att budet på skinnvästen som jag bloggade om här om dagen är 300 kr än så länge, om ingen annan budar högre får Linn köpa den! :)

Förresten, jag kom på en sak, de kommer bli massa mer uppdatering nu när det är sommarlov ju! Bra va? :)

Vet inte varför jag började skriva ett inlägg egentligen? Har inget att skriva. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag heller, men det är sånt som märks! Ae vet inte varför jag skriver ens.

Långt och fint mitt hår var här under, tycker att jag lyckades bra med lockarna där:

  

Men pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde verkligen bli modell!!

2010-06-12 @ 21:53:28
Postat av: Anonym

Hur har du fixat ditt hår så fint :)

2010-06-13 @ 13:58:04
Postat av: Anonym

du passar mkt bättre i lockigt, det e skit snyggt så där! :)

2010-06-14 @ 14:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0