- 22/2

Godmorgon! :) Hela dagen igår spenderades med Merdin, vi åt god mat och myste. Vaknade för en stund sen, har legat i sängen och spelat spel på min mobil haha, jag är beroende av spelet Quadra pop som finns på vissa Sony ericsson mobiler! Snart ska jag gå och äta något, sen hoppa in i duschen och göra mig lite fräsh. Ikväll blir det bowling, det är ju så jävla kul och det va skit längesen jag bowlade.

Åh, jag längtar tills på torsdag för då ska jag till Sthlm!

Har fått massa frågor här på bloggen, verkar som att folk tror att jag har frågestund eller något? Haha, ska svara på dom lite snabbt:

Anonym om - Sheri:
frågor: brukar du svära? har du och merdin haft uppehåll i erat förhållande, hur länge i så fall? vad ska du satsa på för bikini till sommaren? vilka norrköpingbloggare är de bästa? hur många besökare har du?
- 1. Ja, jag brukar svära ganska ofta.
 2. Ja, jag och Merdin har haft uppehåll i vårt förhållande väldigt många gånger, men det har nog aldrig varit längre än i någon vecka.
3. Till sommaren blir det färgglada bikinis som alltid, kanske djurmönstrat också, jag älskar zebra och leopard, och modeller på bikinisar tycker jag ska va trekants eller bandeau! Mycket mönster och detaljer på bikinisarna är också snyggt. 
4. Hm, Norrköpingsbloggare.. jag gillar www.refre.blogg.se & www.colorelle.se.
 5. Jag har ca 200 besökare om dagen.

Anonym om - Nkpg Streetstyle:
tipsa om ett fint silverarmband med ett bra pris:)
- Lite svårt för mig att tipsa om det, finns ju hundra olika typer av silverarmband, men H&M har ju snygga smycken och alltid till bra priser, annars finns det säkert en hel del på Glitter & Ginatricot också. Jag själv hittar alltid mycket snygga smycken på Ginatricot, nästan alla mina armband är därifrån. Dock är Ginas smycken dyrare än H&M:s.

Anonym om - Frågor:
Hur många läsare har du på bloggen? :)
- Som jag skrev ovan, ca 200 om dagen.

Anonym om - Sheri:
när ska du ha bloppis? =D
- Väldigt många frågar det, typ varje dag, men det kommer! Jag ska fixa snygga bilder då jag har kläderna på mig, men jag lovar att det kommer under lovet iallafall.

Såja! :) Nu ska jag gå och äta, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0