MÅNDAG

Fan vad trött jag är! Första skoldagen på ett tag, hade riktigt svårt med att ta mig upp imorse. Men började 10.35 så det var skönt. Efter skolan blev jag upphämtad av Merdin, vi åkte hem till mig, längesen jag träffade honom..

Nu är jag bara hemma och tar det lugnt, är jättetrött, vill bara sova. Är faktiskt lite deprimerad över att vara hemma i Sverige, vädret gör inte precis saken bättre heller.. Vill tillbaks till Barcelona.

Här är en bild från Camp Nou (Barcelona-Milan), SJUKT mycket folk!



Nu ska jag vila lite.. Är lite yr i huvudet och helt seg så ska lägga mig ett tag. Men först ska jag svara på en fråga som jag fått svara på säkert 100 gånger..

Anonym om - Ögonfärg:
hur kan du få ditt hår såhär rakt :o
jag plattar de men efter några minuter så blir de lockigt igen :(
ja e så trött på mitt hår

- Jag plattar mitt hår bara, mitt hår är ganska rakt naturligt. När det är fuktigt och regnigt väder har jag också svårt för att behålla mitt hår platt, men använd mycket hårspray som heter något liknande "strong hold" eller något sånt, vet inte vad det kan heta, något med strong iallafall skulle jag tro haha. Men jag plattar som sagt bara håret varje dag, i olika lager, börjar med underhåret och jobbar mig sen uppåt.

Vi hörs senare, eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0