- Ögonfärg

Jag har alltid velat haft blåa eller gröna ögon, tycker att det är så snyggt! Speciellt om man är brunett som jag och har en ljus ögonfärg, då markeras verkligen ögonen och man lägger verkligen märke till ögonfärgen. Om man är blond tycker jag faktiskt att det är snyggast att ha bruna ögon, det är lite speciellt, men det är absolut snyggast om man är blond! Ibland när solen lyser på mina ögon tycker jag att jag kan få en jätte snygg ögonfärg, lite sådär honungsfärgad/guldig ljusbrun färg, som på den här bilden:



Ful bild men ögonfärgen blev snygg här :) Det ser ut som att jag har typ hundra olika färger i håret på den här bilden också, men det är bara för att solen lyser på mitt hår längst upp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla vacker är du carro. skulle kunna döda för ditt utseende, allvar alltså

2009-07-18 @ 16:58:33
Postat av: Anonym

Hej, du ja undrar vad man ska ha för hårfärg om man är brun men mörk bruna ögon och mörkt hår eller om man är som ja då, blåa ögon men blont hår o ganska ljushyadd

2009-07-20 @ 18:51:27
Postat av: Anonym

hur kan du få ditt hår såhär rakt :o

jag plattar de men efter några minuter så blir de lockigt igen :(

ja e så trött på mitt hår

2010-08-20 @ 17:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0