- Torsdag

Sitter i skolan nu och har samhällskunskap, slutar om 20 min då ska jag ner till stan och möta merdin. Blir nog att ta en fika och kanske lite shopping :) Hade prov nyss, i företagsekonomi, de gick SUPER! Så nu är jag glad och lättad hihi :)

Har fått lite mer frågor i frågestunden nu, men mer vill jag ha!

Såg att jag fått den här kommentaren och kände att jag ville förklara mig lite:

Anonym om - Gullungar:
det är ju nästan pinsamt om du tror att alla vill vara som dig? och att bli jämförd som om man skulle vilja vara som dig...
- Men det inlägget jag skrev menade jag verkligen inte att jag tror att alla vill vara som mig! Haha en del av er är dummare än jag trodde. Det förstår ni väl att jag själv inte tror?! Snälla. Det vore ju sjukt. Med det jag skrev menade jag att jag blev glad för att NÅGON såg mig som en förebild och skrev sådär fint. Inte att jag tror att alla gör det.

Hörs sen, PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

bry dig inte om sånna kommentrer, det är någon som bara är avensjuk på hur vacker du är :)du är bara för sööt. jag tror många önskar sig ett sånt fint utseende som du har! :)

2009-10-08 @ 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0