Enough said.


Ni verkar bli helt galna över att jag inte vill svara på frågor angående Merdin.. Synd för jag har ingen som helst skyldighet att svara på era frågor även om ni tycker det. Jag skrev klart och tydligt att jag förstår att ni vill veta och undrar osv men att det ändå är upp till mig hur jag gör i slutändan, vill jag inte svara på era frågor så gör jag inte det. Jag accepterar era kommentarer och läser era frågor, men ni får helt enkelt acceptera att jag inte vill dela med mig av vissa saker i bloggen. Det är min blogg och jag skriver vad jag vill, jag vet att jag måste vara medveten om att få privata frågor och det är jag verkligen, och därför skrev jag som jag gjorde i förra inlägget - jag förstår att ni frågar och undrar men jag har ingen skyldighet att dela med mig av saker som jag inte vill till er fast jag själv har valt att blogga! Glöm inte att det helt och hållet är jag som bestämmer vad min blogg ska innehålla. Hoppas ni förstår mig bättre den här gången! Puss

fuckingsheep:</p><br /> <p>Miranda you gorgeous angel<br /><br />


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0