This gotta be the good life.


I fredag firade vi Elinas 20-årsdag, blev en helt galen kväll med förfest hos henne, Cromwell och sen Puls. Champagne, tequilarace och dans på borden om man säger så haha.. Hon hade gjort jättemysigt hemma hos henne med massa gott, Cosmopolitan och andra goda drinkar. Tack för kvällen babe!





I lördags jobbade jag och i söndags tog jag det lugnt typ hela dagen och på kvällen var jag ute och åt på en italiensk restaurang som heter Asti, mys! Sen var jag på bio och såg En gång i Phuket, den va rolig haha.. I måndags tog jag en fika med tjejerna på Fräckas uteservering i det underbara vädret, lovely! Tog även en runda på stan och shoppade lite, köpte en ny jacka, ett par skor och en väska. Sen på kvällen gick vi till Cromwell och tog några drinkar.



Aa det var typ min helg, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0