Galen månad!



9 mars - Nu i helgen ska vi fira Elina som fyller 20, PARTY
21 mars - Sandra fyller 18, äntligen utgång med henne wohoo
24 mars - Kryssning med alla tjejerna (Balkan Cruise) GALET
28 mars - 4 april - Åker till England, Skottland och Tyskland. Säger bara en sak SHOPPING

Förstår ni vilken månad eller jag tror jag dör! Om det inte hade varit för att jag åker utomlands också hade det varit ännu mer party, missar tyvärr Sandras födelsedagsfest och Cissis inflyttningsfest men jag har ändå massa kul o se fram emot ju kommer bli galet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad säger merdin om de?

2012-03-05 @ 12:48:01
Postat av: Sandra Knezevic

"Vad säger merdin om de?" Är du någon slags utredare här eller, vad fan har du med saken att göra. Pajaser som som ska bry sig, börja bry dig om ditt egna liv. Antar att du aldrig ens kysst en kille då andras kärleksliv verkar vara mera intressant :)

2012-03-05 @ 15:56:21
URL: http://kneso.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du o merdin ihop? ni verkar ha ett sånt konstigt förhållande haha..

2012-03-05 @ 16:17:16
Postat av: Elina

Det roliga är att vi vet nog i stort sätt vem det är som sitter med de här kommentarerna, hon är så nyfiken på allt vi gör just nu överhuvudtaget nästan så jag tycker det är lite kul;) xoxo

2012-03-07 @ 00:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0