I think people should mind their own fucking business.


Dessa kommentarer har jag fått dom senaste dagarna och tänkte svara på dom nu..

Postat av Anonym:
Har du och din pojkvän gjort slut?

Postat av Anonym: 
vet inte om du kommer svara på denna frågan men hur är det med dig och Merdin? Har ni fortfarande kontakten? :)

Postat av Anonym:
är du o merdin ihop? ni verkar ha ett sånt konstigt förhållande haha..

Postat av: Anonym
vad säger merdin om de?

Vill bara klargöra en sak, o de är att jag har bestämt mig för att inte skriva om för privata saker i bloggen. Därför skulle jag uppskatta om ni slutade ställa frågor om mig och Merdin, för ni har inget med det o göra.. Självklart förstår jag att ni undrar men ni får helt enkelt acceptera att jag inte vill dela med mig av det. Vissa kommentarer jag får är så patetiska alltså. Det roliga är att alla som kommenterat är anonyma också. Så angående det ni frågar har jag inga kommentarer, så ni får helt enkelt bara fortsätta undra ;)

Fick en bra kommentar av min vän Sandra som vissa borde ta åt sig av!

Postat av: Sandra Knezevic
"Vad säger merdin om de?" Är du någon slags utredare här eller, vad fan har du med saken att göra. Pajaser som som ska bry sig, börja bry dig om ditt egna liv. Antar att du aldrig ens kysst en kille då andras kärleksliv verkar vara mera intressant :)


Kommentarer
Postat av: Julia Holmgren

det e så här du förlorar läsare :O, ps: de din vän sandra vara tyst, och du me för den delen !

2012-03-06 @ 00:25:08
Postat av: Anonym

Du har själtv valt att skaffa dig en blogg,du får förvänta dig att folk lär fråga dig privata grejer så sluta vara så kaxig ! annars sluta blogga ifall du stör att dom frågar !!!!

2012-03-07 @ 09:55:30
Postat av: ema

Är det så jävla svårt för er att acceptera att hon inte vill berätta hennes privatliv eller? Det är ju för fan hennes blogg så hon får väl skriva vad hon vill! Ni får väl hitta något annat och anteckna om era patetiska ormar.

2012-03-07 @ 21:11:59
Postat av: Anonym

Håller med att bloggare får vara med på att få massa kommentarer och likaså privata frågor. Var inte patetiska , ni valde själva att blogga. Sedan väljer hon själv om hon besvarar de men medveten får hon allt vara.

2012-03-08 @ 09:25:54
Postat av: natta

haha men GUD , jag blir förvånad när jag ser dessa kommentarer här över! Du är inte kaxig överhuvudtaget ju?! jag har en personlig blogg men INTE privat, är en stor skillnad. Jag förstår att folk är nyfikna när man ens pojkvän varit delaktig i ens vardag och därmed bloggen men för det har man ingen skyldighet att förklara för sina läsare varför han inte är med längre.



När jag och benjo gjorde slut nämnde jag inte det så folk frågade vad som hänt. Jag berättade till sist, men inte varför - för det behöver ingen veta. Folk fortsatte fråga vad om hänt osv trots att jag flertalet ggr sagt att det är slut och att jag inte vill nämna det något mer! Det är inte schysst att hänga ut ngn och varför ska man dra en hel story om varför ett förhållande svajar, har tagit slut etc? VÄLDIGT privat.



Nu blev det långt men jag blir irriterade på personer som menar att bara för man har blogg ska man ta skit, man kan ta frågor VISST, men ingen ska komma och säga att man har någon slags skyldighet till att berätta saker eller göra si och så.



Kram på dig gumman och hoppas du mår bra oavsett vad som hänt eller inte har hänt :)

2012-03-10 @ 18:34:36
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0