Depress

Sitter i skolan, DEPRESS.. Har slutat för typ 10 min sen men det snöar som fan ute och min buss går inte förrän kl 4 och ingen jävel vill skjutsa mig hem, så aa vad gör man.

Igår fick jag hem min studentklänning, underbart fin är den! Tyvärr måste jag nog förbi skräddaren med den och fixa lite, den var lite för stor trots att de va minsta storleken. Men det är lätt fixat, hoppas jag..

Köpte även en annan klänning för någon dag sen, en jättefin vit från Elise Ryan. Visar bild sen i ett annat inlägg! Jag har börjat blivit galen i klänningar igen, hade en period för några år sen då jag använde klänning JÄMT så fort jag fick tillfälle, nu har jag varit i en period då jag bara vill ha jeans och topp eller shorts och topp ett tag men nu börjar min kärlek för klänningar komma tillbaka haha.. Dom senase 3 veckorna har jag köpt 4 stycken!

Just det, alla ni som undrade vart denna klänningen jag hade i Malmö var ifrån så vill jag egentligen inte ens skriva det. Alltså ni kommer säkert tycka att detta låter jättekonstigt, och jag har egentligen inte något emot sånthär men måste ta upp det ändå, för det börjar bli överdrivet och då vill jag knappt skriva vad jag har köpt mina kläder eller skor. Det är nämligen så att det finns vissa personer som köper EXAKT likadana kläder och skor som jag gör. Jag vill inte skryta eller något men det är faktiskt så. Till och med saker som jag har köpt i andra städer som bara finns där har dessa personer lyckats få tag på. Först trodde jag att det bara var slumpen men sen blev det överdrivet och jag förstod att det låg något annat bakom. Jag tror absolut inte att dom vill vara som mig eller något det får ni inte tro, dom gillar väl bara min stil. Och självklart tar jag det som en komplimang, men ärligt talat hur kul är det då och ha exakt samma kläder? Det blir för mycket också, jag tycker att det börjar bli pinsamt och speciellt när jag ändå är bekant med dessa personer. Absolut inte vänner, men jag ser dom ganska ofta om man säger så. En annan sak om man verkligen råkar ha exakt samma stil och smak men jag tror ärligt talat inte att de här personerna hade köpt kläderna om dom inte hade sett dom på mig. Låter jättefel när jag säger det så här men jag orkar inte bry mig. Vad tycker ni om detta? Alltså självklart får alla ha på sig vad dom vill och köpa vad dom vill, men om ni tänker er att dessa personer köper exakt samma varje gång jag köper något nytt kanske ni förstår mig.. Men skriver vart den är ifrån i ett inlägg ikväll med bilder och så, för självklart har jag inget emot att ni andra får veta vart den kommer ifrån :)

Fick höra av en lärare i skolan idag, eller det är min mentor egentligen att jag är lik Elena Gilbert i Vampire Diaries, haha så söt lärare som säger det då! Det stämmer ju tyvärr inte alls men fyfan vad hon är söt det är helt sjukt, Nina Dobrev som spelar Elena alltså.. Eller hur? Love her!



Sorry för konstigt och rörigt inlägg men jag skriver bara lite har tråkigt haha! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0