Söndag

Jobbade igår så idag är jag ganska seg. Har bara legat i min säng, kollat på Vampire Diaries och pluggat. Den här veckan blir det mest plugg, tråkigt.. Har ett prov på onsdag, ett seminarium på torsdag och en redovisning på fredag. Så jag måste plugga typ alla dagar den här veckan. Men ser fram emot helgen iallafall, fyller ju 19 på lördag! Då ska det firas och festas med mina fina vänner.

Har faktiskt ganska mycket o se fram emot nu, bland annat då min födelsedag, sen 27-29 januari kommer jag åka till Malmö och bo på hotell där i två nätter, gå på Balkan konsert, festa och shoppa. Den 24 mars åker jag på kryssning med tjejerna för o fira att Sandra har fyllt 18 och den 28 mars åker jag till England!

Har haft en ganska seg helg, i lördags blev det myskväll med Merdin vi såg på två filmer, Rise of the planet of the apes och Insidious. Båda var bra! Igår gick jag upp och tog en lååång promenad ute i solen, gick i typ en timme, jätteskönt! Sen gick jag och åt med familjen på restaurangen mittemot, Värdshuset Lövstad Slott och sen igår kväll/natt jobbade jag ju.

Men nu ska jag åka och äta någonstans, vi hörs puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0