Too much clothes..

Jag håller på o få panik, det ligger högar med kläder i mitt rum som jag bara vill få bort. Har försökt rensa ut det jag inte använder och det är typ ALLT som finns i mina garderober haha. Har så mycket kläder jag vill sälja, har lagt upp en del nu på köp & säljsidan "Vuxenkläder i Norrköping" på Facebook, så om ni är intresserade är det bara att gå in där o kolla. Men jag har så mycket mer jag vill sälja, vill få plats med nytt och fräscht nu till våren och sommaren. Utan och överdriva använder jag kanske kläderna i EN av mina FYRA garderober, förstår ni då eller..

Kan inte ni bloggläsare komma hem till mig någon dag och köpa massa kläder superbilligt av mig?! Haha, det vore fan skönt.. Skulle ju kunna ställa mig på någon loppis eller något, men ärligt talat vem orkar det då? Och sen vill jag inte ge bort kläderna heller, för allt har jag liksom köpt för mina egna pengar och jag vill tjäna lite pengar på de gamla kläderna så att jag kan köpa nya, annars känns det verkligen som bortkastade pengar.. Hm what to do..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0