Studentklänning & skor - check!

Studentklänning och skor beställda! Jag kanske är ute tidigt men jag vet precis vad jag vill ha och det kommer bli perfekt! Jag kommer se ut precis så jag alltid föreställt mig och jag har drömklänningen och drömskorna, kan det bli bättre? Nu fattas bara en perfekt balklänning, men det ska jag också börja leta efter snart.. :)

Jag är sån som gillar att ha sånna här viktiga saker gjorda, så jag slipper ha panik i sista sekund. När klänningen och skorna är klara (som enligt mig är de viktigaste av allt på studenten), kan jag fokusera på andra roliga saker! Men som sagt, nu är det bara balklänning kvar och jag har redan bokat tid för sminkning på Make up store innan balen. Sen ska jag shoppa massa snygga outfits till studentveckan när jag åker till England i mars!

LÄNGTAR! ..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket datum ar eran bal , e det samma datum for alla gymnasier i Norrkoping ? maste veta :)

2012-01-26 @ 23:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0