Don't worry about people from your past, there's a reason they didn't make it to your future


Jag har kommit fram till att jag har kommit till en tid i mitt liv då jag hellre är själv än o va med falska människor. Jag har insett att jag inte ska lägga ner någon energi på sådana människor för det påverkar bara mig negativt. Alltså, jag har mina närmsta vänner som jag litar på och älskar och dom är dom enda jag behöver. Jag skiter verkligen i alla andra, jag bryr mig inte om någon annans liv längre än mitt eget, min familjs, mina närsta vänner och min pojkväns. Alla andra får göra vad fan dom än vill och jag är så trött på allt skitsnack och alla falska människor i den här staden. Tyvärr har jag råkat ut för väldigt många falska människor i mitt liv och jag har blivit sårad många gånger. Men det har gjort mig starkare och till den jag är idag. Jag litar inte längre lika lätt på människor men det har också gjort att jag kan lättare märka vilka som är falska och vilka som är äkta och det ser jag som en bra erfarenhet. Jag säger inte att jag själv är perfekt, men allt detta som hänt mig har verkligen gjort mig till en bättre människa och nu vet jag att jag förtjänar bättre än så här!

 Jag har bestämt mig för att ändra många saker i mitt liv, som Natacha Peyre skrev på sin blogg: "My new thing is to delete people in my life that brings bad energy. I rather be alone than in bad company!" Precis så känner jag!


Dags att titta framåt istället för bakåt, känner på mig att 2012 kommer det hända massa förändringar i mitt liv som påverkar mig positivt, och detta var bara en liten del i det!

Så nu säger jag så här, never regret anything and don't ever look back. Let's move on!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0