Blond eller brunett?!

Jag är jättesugen på att färga mitt hår riktigt mörkt. Alltså mörkmörk brunt, nästan svart. När jag kollar på snygga kändistjejer osv är alla dom jag tycker är vackrast brunetter, tex Adriana Lima, Megan Fox osv. Brunetter är fan snyggast alltså! Man får ett mer mystiskt och exotiskt utseende. Mörkbrunt är ju min naturliga hårfärg och egentligen vill jag ju ha det, men alltid när jag går från mörk till ljus så ångrar jag mig och blir så småningom alltid ljushårig igen. Men det skulle ju i och för sig vara bra för mitt hår också.. Jag vågar inte färga men jag vill. Vad tycker ni?!

Jag tänker mig ungefär den här färgen:









 Jag vill ha den här riktigt mörk bruna färgen som nästan är svart och jag vill ha ett djup och liv i färgen om ni förstår, det ska se glansigt, fräscht ocn nyfärgat ut.. Nu när mitt hår har växt lite kan jag tänka mig att det skulle se riktigt snyggt ut, men problemet är bara att sist jag färgade mörkt så ångrade jag mig så himla mycket och ville bara bli ljushårig igen.. Jag har verkligen beslutsångest.


Kommentarer
Postat av: anna

behåll din hårfärg!, tänk på att bara för att kändisar passar i något så betyder de inte att du eller alla kommer passa i det. så tänk istället på vad som framhäver dig bäst, och jag personligen tycker att du är finast som ljushårig! :)

2012-01-09 @ 02:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0