Black pumps

Jag har letat jättelänge efter ett par perfekta svarta pumps. Jag älskar pumps och mina svarta favoriter från Shoes By Teddy börjar bli riktig slitna, så jag har letat i några månader efter ett par nya, både i affärer på stan och på Internet. Har fortfarande inte hittat några perfekta, har hittat ett par på Nelly som är helt okej som jag funderar på o beställa, men jag vill egentligen leta ännu mer tills jag ett par finare. För svarta pumps kan man ju ha till allt och jag vet att jag kommer använda dom väldigt mycket, därför kommer dom ju antagligen bli slitna ganska fort. Kom på förresten att jag faktiskt har hittat dom perfekta, men dom är lite för dyra för mig just nu.. Rebecka Stella for Nelly pumpsen som ser ut så här:

Jag vill att pumpsen ska vara cirka 14 cm klack och ca 3-4 cm platå. Helst ska klacken vara lika smal hela vägen om ni förstår vad jag menar, som på pumpsen ovan, gillar inte längre när klacken är tjock däruppe och blir smalare nedtill. Svårt att förklara men gillar när hela klacken är i samma tjocklek iallafall.

Gillar egentligen Have2haves pumps, men blev inte helt nöjd sist jag beställde därifrån så jag undviker helst den hemsidan i fortsättningen. Men vet ni vart det finns ett par snygga svarta pumps som passar in på min beskrivning haha och inte kostar mer än typ 500 kr?

Är även ute efter ett par snygga beige pumps men det kan vänta några månader till, ett par svarta behöver jag typ NU..


Kommentarer
Postat av: Maija

Vi har både beiga och svarta på Bianco, dom är dock i lack.. Dom är höga och med platå. Sen så kommer vi få in ett par svarta i skinn under veckan eller nästa vecka tror jag! :)

2012-01-17 @ 03:33:33
Postat av: Minna

JAg beställde precis ett par PERFEKTA svarta pumps för 549:- i mocca på monella.se, fri frakt å inga administrations avgifter för att betala med klarna. Perfekt! Min tjejkompis fick hem sina häromdagen och hon har haft rebecca stellas tidigare (tills dom gick sönder på nyårsdagen) och hon sa att dom var identiska! Här är länken till skon http://www.monella.se/Highheels/alessandra-high-heel

2012-01-17 @ 22:35:25
Postat av: Caroline

Tack Maija och Minna för tipsen, får kolla in dom!:)

2012-01-23 @ 17:51:36
URL: http://carolinestahl.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag beställde och fick mina i fredags :D snyggare irl än på bilden!!!!

2012-01-30 @ 15:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0