What a week.


Det här lovet har varit galet! Speciellt dom senaste dagarna, har hittat på massa kul. Vet inte när jag skrev sist men i onsdags gick jag och Elina ut och det va den roligaste utgången på länge! Som vanligt förfestade vi på Cromwell och sen Hugo, vilken kväll alltså helt crazy! I torsdags låg jag i sängen bakis hela dagen sen på kvällen hade min mamma invigning av sin nya blomsterbutik som ligger i Ingelsta shopping, jättetrevligt med massa cider, mingel, snittar och härligt folk.

Igår tog jag, Nadja och Elina en liten roadtrip till Eskilstuna för o hälsa på vår saknade Cissi som har flyttat dit, jättemysigt var det vi var i hennes nya fina lägenhet, tog en sväng på stan, åt, fikade och bara umgicks. Sen bestämde vi oss för o åka tillbaks till Norrköping för o festa på kvällen och då följde även Cissi med, kunde inte blivit bättre! Så då blev det party igen på Cromwell, galen kväll det med, räcker väl om jag säger att det blev en hel del tequila och dans på borden, sjukt!

Idag ska jag bara va hemma och ta det lugnt och ikväll blir det jobb på Cromwell. Hoppas vi ses där kommer bli en galen kväll!

Synd att jag inte har några bilder från dom här dagarna, kanske kommer senare vet att några av tjejerna tog några iallafall men dom får ni vänta på. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du och din pojkvän gjort slut?

2012-02-25 @ 17:59:26
Postat av: cisssiiiiiiiiiiii

looove u <3

2012-02-26 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0