Watch 'n learn.

 

Precis kommit hem från en mysig fika med tjejerna och nu ligger jag i soffan och myser framför tvn i min sköna leopard morgonrock hihi..

Har haft väldigt djupa samtalsämnen med tjejerna idag och jag är så trött på vissa saker och folk alltså, mycket som händer i livet just nu och väldigt mycket drama. Orkar inte med sånt mer alltså, jag brukade också va en liten dramaqueen när jag va yngre men ärligt talat jag är 19 år nu och har viktigare saker o tänka på, så borde vissa andra också tänka och växa upp lite! Herregud alltså vilka människor det finns.

Va bara tvungen o avreagera mig lite, skönt när man vet att vissa som borde ta åt sig av de här läser min blogg också så watch 'n learn!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0