Sunshine.

Kom hem för ett tag sen, har varit i skolan och tagit en fika med tjejerna. Ska kolla på ett Vampire Diaries avsnitt, bästa serien ever! Efter det ska jag äta tacos och mysa lite framför tvn, sen kanske ta en liten powernap innan jag börjar jobba kl 22.

Vill så gärna åka utomlands just nu, iskallt ute ju och det verkar som att vintern inte är över på ett bra tag.. -13 idag liksom, inte okej! Tur att jag har en resa bokad till England, Tyskland och Skottland i mars! Ska till Liverpool, Berlin och Edinburgh med skolan, ska bli kul :) Men skönast vore ju egentligen en resa till värmen, omg jag skulle kunna döda för sol och bad just nu.. Fast i och för sig är det nog varmare dit jag ska än här. Jag lever för sommaren och jag behöver solsken och värme..

Cal6_large




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0