Torsdag

Sitter hemma och plugga nu, känner mig jätteduktig idag för jag stannade kvar efter jag hade slutat och pluggade matte plus att jag pluggar nu när jag kommit hem! Men det behövs, skolan börjar komma igång som vanligt nu och det innebär a lot of studying så e det bara!

Igår hade jag som sagt studiedag och då passade jag på och sova ut riktigt länge på morgonen, så skönt! Merdin sov hos mig kvällen innan, vi började kolla på en film men stängde av efter en kvart pga att vi båda va för trötta och ville sova istället haha.. Jag e jämt så trött ni fattar inte, sova är mitt liv haha! Menmen back to the topic, igår under dagen träffade jag Elina Nadja och Sandra, tog en lång fika och en snabb sväng på stan, sen åkte jag hem och på kvällen blev det myskväll med mitt hjärta, såg på film tände ljus osv!

Menmen nu ska jag go back to the studying.. Avslutar med en bild på några av världens snyggaste, fucking ANGELS! Förresten, ser ni att Adriana Lima har fått lite mer former/kurvor? Hon var ju pinnsmal förut. Hon har faktiskt gått upp i vikt alla tidningar skriver de sen ser man de på benen och rumpan, me like!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju ''inne'' o ha lite kurvor nu. du har ju världens röv! Skit snyggt! :D

2011-09-08 @ 20:49:14
Postat av: Caroline

Anonym: Haha tack så mycket vad söt du är! :)

2011-09-08 @ 21:07:25
URL: http://carolinestahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så snygg Adriana och Miranda , de fick sina kurvor efter de fött barn , nu vet du ! =)

2011-09-09 @ 17:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0