Nothing but the beat

Idag är jag inte i skolan för jag är sjuk, igår mådde jag skit hela dagen, har blivit jätteförkyld och har ont i halsen.. Kunde inte sova längre heller, går ju inte när man hostar och är förkyld! Ligger i sängen just nu och dricker te med honung, drick det om ni har ont i halsen, det hjälper! Imorgon ska jag på bröllop så hoppas jag mår bättre tills dess, har till och med hittat en fin outfit nu, jag ska ha på mig långklänning, första gången i mitt liv haha!

Så idag ska jag bara ta det lugnt och hoppas på att jag blir frisk tills imorgon.  Förresten, tänk att det redan är september, helt sjukt. Sommaren gick så jävla fort, som vanligt. Snart åker jag till Kroatien, den 21-29. Ska bli riktigt kul!

Förresten, hur bra är inte David Guettas nya album "Nothing but the beat"?! Alla låtar är grymma! Här är några favoriter:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0