Natacha Peyre I want your life (and your closet)


Gud alltså jag är SÅ avundsjuk på Natacha Peyre och hennes liv! Hon bor i LA som råkar va min drömstad, vill flytta dit efter studenten och plugga där, ALLT finns där. Det enda hon gör om dagarna är reser, shoppar, festar, äter på restauranger och massa annat kul. Hon åker till Las Vegas, Ibiza, New York, Monaco, Paris och massa andra lyxiga underbara ställen i världen hela tiden. Hon shoppar dyra märkeskläder bara massa snyggt tex Loubotin och YSL skor, Chanelväskor osv, hon festar på de bästa klubbarna i LA, Las Vegas, Ibiza.. Och ändå så jobbar hon typ inte? Hon tjänar väl pengar på sin blogg men absolut inte så att det räcker till allt det där. Jag fattar inte men något skumt är det ju.. Har ni hört talas om Sugardaddys? Orkar inte förklara men jag tror att hon har en sugardaddy som tar med henne på alla resor, köper allt till henne osv.

Hursomhelst, Natacha Peyre vi kan byta liv (och garderob) när du vill!

















Förresten älskar jag hennes blogg också - www.thisisnatacha.com, tycker att hon verkar va en smartare tjej än vad man tror och hon ser inte alls sådär trash bimbo aktig ut som förr, då såg man ju bara hennes gigantiska silikonbröst och sönderblonderade år. Det är inte alls min stil på tjejer (missförstå mig inte silikonbröst kan vara sjukt snyggt och jag skulle själv kunna tänka mig att ha det, men dom ska absolut inte vara för stora som hennes var, det ska se proporteneligt ut) men nu tycker jag att hon är skitsnygg - hon har skaffat sig en helt annan stil nu, slutat bleka sönder sitt hår, bytt ut silikoninläggen till ett par mindre, hon har skitsnygg klädstil verkligen (kolla bara outfitsen ovan) och är riktigt vacker! Visste ni förresten att hon typ bara är 1.60? Läste det på hennes blogg nyss haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska du göra om din design?

2011-09-06 @ 23:08:07
Postat av: Anonym

Bli en glamourmodell du också då om du vill ha hennes liv ;)

2011-09-07 @ 08:38:32
Postat av: Anonym

kan du inte uppdatera lika bra som förr? :( saknar det jätte mycket. älskar din blogg so fucking much!!! när du lägger ut outfist o så blir jag verkligen så inspererad av dig, du är så snygg!



kom igen, blogga meeeeeeer! :D

2011-09-07 @ 15:03:49
Postat av: Anonym

Hon e 164-165 så man kan inte avrunda det till 160 för att 164-165 e en bra bit över 160 =)

2011-09-07 @ 16:20:28
Postat av: Anonym

uppdatera meeeer!

blir så inspererad av dig. kom igen...

2011-09-08 @ 15:55:51
Postat av: Carolin

Jag diggar dig! ;) Vi tycker samma om Natacha Peyre :D

2011-09-22 @ 12:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0